Stockholm!

Sådär! Nu har jag äntligen landat hemma i Stockholm. Ja, igår rättare sagt! 
Vi kom fram sent på kvällen så jag var helt slut. Vi åkte ifrån ioannina vid 12:30 och var framme på flygplatsen vid 17.00. Väl där checkade vi in direkt. Vi hade beställt rullstol till farmor för hon orkar inte gå så mycket. Flygplatsen är rätt stor och jobbigt för äldre personer att ta sej till gaten.
 
Så farmor fick rullas till gaten direkt och jag och Nikos gick och åt en snabbis innan det var dags för mej att gå in. 
Vi fick boarda först i och med att vi hade hjälp ända in! Det jobbiga var att nästan hela flyget var fullt och nästan alla hade bara handbagage med sej. Så det tog ett bra tag för flygvärdinnorna att så plats med allas väskor. Samma sak på väg ut sen, Tog en timme efter parkering för alla att komma ut ur planet.
 
Resan i sej gick bra, det var rätt mycket luftgropar, men ändå helt okej. Vi tog ett glas vin och försökte sova en stund. Men det var inte det lättaste med en pratglad 4 åring i sätet framför oss ;)
 
På flygplatsen väntade pappa på oss. Det var riktigt skönt att äntligen vara framme!!!
 
Idag har jag tvättat kläder och sen gick jag och mamma till centrum och handlade lite saker jag behövde. Restan av dagen blir lugn med en film och mys i soffan.
 
 
up in the air...
 
Hej Stockholm!
 
Ett kärt återseende!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback