Världens dyraste lägenhet

 
 
 
 
 
Kostar 1,6 miljarder kronor, är 3 300 kvadrat meter och ligger i Monaco..
 
 

27 Mars

 
 
 

25 Mars

Heej heej! Ligger i soffan och tittar på tv och tycker synd om mej själv. Tror att jag fått nån typ av influensa. Feber, hosta, huvudvärk, ONT I KROPPEN, illamående. Fy!
Har varit ledig lördag,söndag och idag på schemat. Men jag misstänker att det blir minst två dagar till hemma. 
Vaknade vid 5 och hade så ont i kroppen, 38,3 graders feber så det var bara att ta alvedon igen. Känner att jag börjar frysa igen..
 
Om 9 dagar åker jag till grekland. Blir borta i ungefär 10 dagar.. Åååh! Önskar jag bara kunde stanna kvar.. :))
 
 
 
 

23 Mars

 
 
 
 
 
 
 

Today

 
 
 
 

13 Mars

 
 
I know that if the sky
would fall
I´d survive it all
Because of
You.
I reach for the horizon
Whenever I´ve got days
of doubt
Bringing me down
So even if disaster strikes
I close my eyes
And then I´m next to you
I´m right there with you.

 
 
 

12 Mars

 
 
Soon..
 
+
=
 
 

9 Mars

 
 
 
 
 
 
 
 

8 Mars

Oj oj oj, nu har jag glömt bort bloggen helt och hållet. Det är faktiskt så att jag har haft morgonpass den senaste tiden, jag har varit så otroligt trött. Kommit hem vid 15:30, sovit på soffan, ätit middag och gått och lagt mej. Så har min senaste vecka sett ut. 
 
Men nu är jag ledig i tre dagar och det känns välbehövligt och riktigt skönt. Även fast jag inte kan sova längre än till 7-8 längre så känns det underbart att inte behöva ställa klockan på 01:30.. :/
Idag har jag varit inne i stan på ett möte, men efter två timmars babbel så måste jag säga att jag är övertygad om att det inte var min grej. Ni vet när man lyssnar med ett halvt öra och bara sitter och tänker på annat. Man ser bara att munnen rör på sej men orden bara försvinner.. hahaha.
 
Färgade mitt hår i veckan också! Ja, jag blev så himla trött på min utväxt, håret kändes smutsigt hela tiden. Så jag la i en intensivtoning. Det blev helt okej. Även fast jag trivs mycket bättre i ljusare hår så kändes det här som den bästa lösningen just nu. Får se hur länge jag klarar att behålla det här! :)
 
Ikväll blir det nog en lugn kväll hemma, har inga planer. Blir kanske nån film på datorn eftersom det inte är nåååågot bra på tv. Suck!