Home.

Heeej stockholm! :) nu har jag landat pa hemmaplan. Kunde inte skriva nanting om det i bloggen eftersom att jag ville overraska mina tva basta vanner. Det gick sadar, hahaha!

Jag flog 04.50 fran thessaloniki i morse, mellanlandade i Zurich och sen vidare till stockholm. Kl 09.10 var jag pa svensk mark. Underbart!
Flygningen gick bra, det ar det varsta jag vet men det var lugnt hela vagen. Inget ovader.

Har varit ute och sprungit sen jag kom, klart man vill traffa alla sa fort man kommer fram.
Men jag ar helt slut, har inte sovit sen i gar kl 09.00 pa morgonen da jag gick upp. Jobbade 16-00 och sen akte vi direkt till flygplatsen.

Har laddat med god mat, GODIS och massa annat med mamma och lillebror. Och sa ska vi saklaaaart se melodifestivalen.

Some pictures;

  
on my way down..

 
lillasyster Irini med sin hamser Nina.

More to come!