7 Maj

 
 
 
 

6 Maj!

Heeeej! Vad duktig jag har blivit på att blogga. Eller nja, sådär, jag skriver ju ingenting intressant. Men ibland räcker det med lite härliga bilder. Eller hur?
Trist att jag varit inne hela dagen när det är så fiiiint väder. Underbart. Man blir på så bra humör av att vakna till sol och plusgrader. Men om 29 dagar ska jag få känna på den riktiga sommarvärmen.
Måste hålla utkik för bra biljetter till mamma nu ockå, nångång i mitten av juli kommer hon ner och stannar i två veckor. Det ska bli myyyysigt!
 
I helgen var det grekisk påsk. Så igår grillade vi hemma hos farbor och faster.Det brukar det alltid vara fullt hus och även fast vi inte är så jättemånga så hörs vi, JA greker låter! 
Min lillasyster passade på att åka roller blades och var jätteduktig för att knappt ha åkt nånting alls. Blev inte sent alls, redan vid 17:30 åkte vi hemåt.
Åt middag hemma och sen gick jag och mamma och hyrde film. Brukar ta 3 för 120:- ! Det är alltid massa filmer man vill se, och då får man ha dom i en vecka. Igår såg vi Lorax, jag älskar animerade filmer. Så söta.
 
Ska faktikt klä på mej och gå ut en stund i solen. Man får passa på när det är fint! 
Ha en bra dag!
 
 
Här sitter jag och bloggar; 

4 Maj

Yesterday.
 
 
 

3 Maj - lite inspiration.

 
 
 
 
 
 
 
 

2 Maj - gårdagen

Heej på er! Har som vanligt inte haft nått speciellt att skriva om. Tänkte lägga in ett gäng bilder igår, men min datorn krånglade och var så otroligt seg, ingenting för mitt tålamod. Då får det vara! :)
 
Igår var det fint väder och faktiskt varmt i solen. Då får man passa på att vara ute. Skytteholm är ju lite tråkigt fortfarande eftersom att parken inte öppnat än. Så det blev byparken i huvudsta. Vi var många. Bl a pappas kompisar, min kusin med barn, faster, farbor, kusiner med barn och vi.
Vi vuxna hade mysigt i solen och barnen lekte som bara den med allt möjligt. Klättrade i ställningar, gungade, spelade fotboll, cyklade.. ja allt möjligt.
 
Sista bilden är på min lillasyster som fikade med mej i förrigår! 
 
Nu har jag precis ätit pannkakor till lunch och tittar på Mästerkatten på c moore hits hahaha. Jag älskar sånna filmer. Men jag har sett den 5 gånger nu..kanske blir lite uttjatat! Men det funkar när det inte finns nånting annat att se på.