4 januari 2014

Hej på er! Det ekar lite tomt i bloggen, jag vet. Troligtvis blir det bättre bloggning när jag åker hem om två veckor. Just nu består min vardag av att jobba. Tar så många pass som möjligt nu innan resan, tjejen som jobbar morgon är jättesnäll och ger mej sina pass. Hon kommer ju få jobba nästan varje dag i 3 veckors tid när jag åker så det jämnar ut sej.
 
Glömde säga att jag äntligen köpt svarta stövlar för alla väder. Kanske inte världens snyggaste men helt vanliga svarta med dragkedja. Hade sett ett par andra med en silverdragkedja hela vägen ner. Men dom fanns inte i min storlek. Det blev även ett par snygga leggings med sammet i fram, ett halsband och en kofta. Inte för att jag verkligen behövde allt men jag kände att det är plagg som kommer användas flitigt. Vid olika tillfällen!
 
    
 
Ska boka frisörtid till den 17e januari också, måste slinga utväxten innan jag åker. Tänkte låta det vara tills jag ör tillbaka, men jag känner på mej att jag kommer gå och störa mej på det så det är likabra att göra det nu.
 
Idag var jag med Nikos och fikade på ett nytt ställe som är så otroligt mysigt. Vi har varit där en gång tidigare, kunde inte fota hela stället, det kändes lite pinsamt. Synd för vi fick sitta i "grottan". Där man kommer in är en stor öppen spis och jätte ljust och fint. Det är uppdelat i tre delar kan man säga, dom har tre ingångar. Den mittersta ingången är som en liten innegård, som en lite trädgård. Jättefint!
 
Ska hänga lite tvätt nu, tvättade lakan och handdukar. Får passa på när man är ledig och det är fint väder!
 
 
dörren leder ut till innegården, lite som en labyrint.Men sjukt fint inrett och fräscht!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback