30 januari 2014

Ja, dagarna forsätter att bara springa iväg. Sjukt att jag andra gånger bara stannat i 10 dagar, då skulle jag åkt hem i morgon! Nej usch, hemska tanke. Hahah!
Sanningen är att när jag kom så kände jag jättestarkt att jag vill tillbaka till grekland efter dom här 3 veckorna. Men nu börjar jag känna mej stressad och ledsen över att dagarna snart är slut.
Jag vet inte! Min hjärna går på högvarv...  samtidigt som jag inte vill sitta och tänka hela dagarna. 
 
I morgon ska jag iallafall på biiiiiiiio. Äntligen ska jag se Frozen. Som jag längtat! Åh jag känner på mej att den är jättebra. Det är biopremiär i morgon (för sverige), klart jag ska gå på premiären liksom.
Innan bion ska jag, mamma, moster och två kusinerna äta middag. Och efter filmen vet jag inte om vi hittar på något annat om vi känner att det är tidigt att åka hem.
 
Till en helt annan sak som jag känner är BRA här hemma är att mitt hår mår mycket bättre. Glansigt och håller sej fint hela dagen. Det poffar liksom inte till sej efter att man plattat det. Underbart! Ni kanske tycker jag är konstig, men håret i grekland blir frissigt efter en halvtimme.
 
Nu ska jag och mamma titta på film! Ha en mysig kväll!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Johanna säger:

Är ditt hår så självlockigt eller fixar du till det? Jag skulle dö för det håret!!! :) Mitt håller sig lockat i ca 1 timme och sedan försvinner allt :/

Svar: Heej! Ja det är det men jag lockar topparna med locktång annars ser det bara frissigt ut. Så lite hjälp på traven gråt håret för att se ut så ;)
Konstantina

2014-01-31 | 08:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback