28 januari 2014

Dagarna bara försvinner iväg, snabbare är någonsin :( men så är det väl alltid?
Blandade känslor som vanligt nu när dagarna börjar ta slut..
 
Det har hittills varit superdagar. Umgåtts med familj och vänner. God mat, fika, shopping. Vad kan man mer önska sej? Jo, massor egentligen, men nu ska jag absolut inte vara sån.
Man kan alltid önska sej mer än vad man har, men man glömmer oftast bort hur lyckligt lottad man egentligen är, måste sluta fokusera på det dåliga och lysa upp det bra istället. Så gott det går!
 
Jag sa innan jag kom att jag inte skulle shoppa mycket för jag lägger hellre pengarna på andra saker. Att göra saker. Men såklart så är det riktigt svårt så lite saker har det blivit. Bl a nagellack (chockade? hahah) skor, underkläder, tröjor och lite andra småsaker som jag inte kommer på nu.
 
Syns det att min katt inte gillar att bli fotad? Det är helt sjukt, varje gång jag jag tar fram kameran så försvinner han hahahha. Känner han på sej att jag ska tvinga honom posa? 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback