24 januari 2014

Heej! Det blev inte så bra uppdatering som jag trodde. Men jag har inte varit hemma så mycket. Och jag har fortfarande inget internet på mobilen så det blir ingen mobilblogg heller.
Jag har iallafall umgåtts med min bästa vän och barnen. Har varit så mysigt! Wanessa är 4 och ett halft och Leandro är 4 månader.
Vi kollade på Paradise Hotel tillsammans och sen blev jag kvar där över natten. Vi bor väldigt nära varandra men eftersom att det fanns sovplatser för alla så blev det roligare så.
 
Igår hade jag planerat en myskväll hos en kompis som jag helt hade glömt bort, min hjärna går lite på högvarv nu av olika anledningar så jag är lite vimsig. Men som tur är gick det bra att ta en annan dag så det ser jag fram emot!
 
Det har blivit mest bilder på barnen dom här dagarna så därför blir det lite snålt eftersom jag inte vill lägga ut dom här. Men jag ska faktiskt bli duktigare på det. Men är det bara jag eller är det lite pinsamt att stå och ta bilder? Kanske är en vane sak? Jag vet inte, men jag tycker det känns lite som att alla kollar på en och undrar om man typ smygfotar dom eller nånting hahahah.
 
Idag ska jag äta middag med en vän och sen ska jag åka ut till min moster på Ekerö. Det ska bli jätteroligt. Jag har inte hunnit träffa dom än sen jag kom. Så vid halv 8 bär det ut dit. Får se om jag kommer hem i morgon eller på söndag :)
Jag kommer antagligen att kika in via mobilen om det finns bra wifi nät!
 
 
två bilder från igår!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback