20 Januari 2014

God morgon från ett snöigt och kallt stockholm!
Här hemma går jag runt i en miljon kläder och en filt, hahah. Vi har lite kallt hemma pga ventilationen. Men det är inte så kul på vintern. 
Nu har jag och mamma precis ätit frukost och snart ska jag göra mej iordning lite och gå och träffa en nära vän till mej. Äntligen! Känns overkligt på något sätt. Än så länge så känns hela vistelsen lite overklig, har inte riktigt smällt att jag är här än. Men samtidigt känns det helt naturlig. Svårt att förklara.
 
Såhär ser det ut efter frukosten i vår familj, datorerna åker fram av olika anledningar, hahah!
Nej nu har jag inte mycket mer att skriva om, kikar in senare!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback