12 Januari 2014

Idag är en jobbig dag, eller ja.. det har varit en jobbig tid. Mycket beslut som måste tas. Svåra beslut. Antagligen det svåraste jag nånsin kommer att behöva ta. Och den här gången finns det nog ingen återvändo och det är det som tar död på mej just nu.
En mörk period i mitt liv igen. Jag orkar inte!
Jag förstår inte varför det ska vara så svårt för vissa människor att få känna trygghet, säkerhet.. att saker och ting bara faller på plats. Istället faller dom isär.
 
Jag önskar att man kunde stänga av känslorna, att hjärtat kunde bli till is på riktigt. Men det går inte, kanske på film men i verkligheten går det inte att sätta på och stänga av med en knapp. Tyvärr.
 
Hur jag än vänder och vrider på det så vet jag hur det måste bli. Jag har egentligen inget val.Rättare sagt vi har inget val. Det är inte lätt för nån av oss. Ibland bestämmer livet åt en, det är vissa saker som måste gå före.
Men det känns så jävla orättvist när livet tar skitbeslut som man inte kan påverka utan att det bli kaos på annat håll. Just nu är det här den enklaste och ända lösningen..
 
Det är du och jag mot världen. Jag fattar inte hur jag någonsin kunde tvivla på vissa saker. Jag kommer aldrig att släppa taget. Aldrig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback