Nytt jobb!

Jag har börjat hoppa in som extra personal på ett företag. Jag vill inte gå in på exakt vad och vart och så riktigt än eftersom det är väldigt nytt. Men jag har iallafall gått utbildning i två dagar och idag är det dags på riktigt.
Känns roligt men samtidigt lite nervöst. Men jag intalar mej själv att det kommer gå bra, jag menar alla har vi varit nya på jobbet och ingen kommer dit och kan allting perfekt.
Sen det viktigaste att komma ihåg är att alla jobbar på olika sätt, man hittar sin bästa sida och jobbar på det.
Så är det!
 
Jag har jobbar på rätt mycket olika ställen, även fast många jobb har varit inom samma yrke så betyder ju inte det att alla jobba på samma sätt. Det är alltid mycket nytt att lära sej.
 
Till en annan grej, jag har fortfarande inte fått bilderna på Gaygalan mailade. Så därför har det inte blivit något mer skrivande om det. Men jag väntar spänt, så förhoppningsvis kommer det upp inom kort.
 
Nu ska jag fixa i ordning kaffet och sen springa iväg till bussen.
Ha en bra dag så hörs vi senare om hur dagen har varit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback