8 februari 2014

Nu ser det ut såhär på arlandas sida..
 
 
 
Där skulle jag egentligen sitta nu, det känns sådär.. hittills har det varit en tanke att jag kommer stanna ett tag. Men nu är det verklighet. Jag har inte längre nån biljett tillbaka. Ja, det är klart att det går att boka en ny när som helst, men ni förstår tanken. Jag känner mej nästan gråtfärdig, även fast jag vet att det inte skulle vara bättre att åka.
Det känns tungt även fast jag inte trodde det. Men nu ska jag inte vara dramatisk, det går flyg varje dag om jag skulle ändra mej.
Men tanken att jag skulle träffat Nikos om några timmar går inte att släppa, det är det svåraste och jobbigaste i beslutet såklart. Önskar att det gick att träffas lättare, typ kunna försvinna in i telefonen eller knäppa med fingrarna, hahaha nej nu börjar fantasin ta över.
 
Jag tänker positivt, jag hade inte gillat att flyga mellan dom här molnen idag iallafall ;)
Måste se Gaygalansom ikväll jag sett fram emot. På tal om det så hoppas jag verkligen att bilderna kommer in nästa vecka. 
Jag är grymt peppad över att visa er! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback