7 februari 2014

Heeej! Ja nu håller jag med om att jag har varit slarvig på att uppdatera igen. Och sist så sa jag ju att jag hade nånting att berätta och det var ju inte schysst. 
Bättre sent än aldrig eller hur? 
Idag är det ju den 7 januari och i morgon så går planet Stockholm - Aten, men jag kommer inte att sitta på det.
Nepp! Jag blir kvar..ett tag. Jag vet inte riktigt hur länge faktiskt. Men det blir nog ett bra tag om allt går som det ska. Vilket jag hoppas faktiskt.
 
I måndags gjorde jag en av det roligaste sakerna jag gjort i mitt liv. Jag hade ett modelljobb på Gaygalan som visas på i morgonkväll kl 21:30 på 4an. Men nej, jag kommer inte vara med i tv, tyvärr! Hahaha
Nej men vi var där för Nordic Light Hotel. Det var och tre modeller till. 
Kan berätta mer om det när jag får lite bilder mailade. 
Kan säga såhär, jag var sjukt nervös innan jag kom dit. Men sen bara kändes det så bra och det var så otroligt rolig.
Jag vet att ni vill veta och se mer, men det kommer.. I promise!
 
Rörigt inlägg som vanligt, det är för att jag vill få så mycket sagt men när jag väl ska skriva så glömmer jag vad jag skulle skriva. Jag får väl börja anteckna eller nånting för ingen vill väl behöva känna att dom löser en gåta när dom läser min blogg.
 
Min tid här har iallafall varit underbar än så länge. Jag umgås med mina underbara vänner och familj. Och massa nytt på gång som jag verkligen hoppas blir av. Jag vill inte säga för mycket än, för det blir oftast aldrig som man tänkt sej så jag vågra inte ropa hurra än.
 
Har inga roliga bilder att bjuda så så det blir lite klassiska egobilder...
 
 
 

Kommentarer
Johanna säger:

Det känns som att du aldrig kan bestämma dig. Först Grekland, sen inte ens ett år i Sverige, sen Grekland igen, fram och tillbaka hela tiden. Hur känner din kille med allt det här? Har han någon påverkan i dina planer eftersom det är ju också hans framtid det handlar om? Ska du börja jobba i Sverige igen och börja på nytt för sedan inse att du saknar din kille och du vill åka tillbaka ?

Svar: Hehe, ja du självklart är det någonting som vi tillsammans kommit fram till. Ett förhållande bygger inte på att man gör saker bara för att man själv vill det. Ibland kan inte livet se ut som man vill och det är nått man får leva med helt enkelt.
Det är väl inte kul för nån att behöva pendla ofta, men man kan inte förutse sitt liv.
Vissa saker kan man inte påverka och då blir det så. Det gör ingen i min omgivning om jag är i sverige eller i grekland, eller väljer att leva 6 månader i sverige eller i grekland. Det är helt upp till mej och min partner.

Om vi skulle saknar varandra så ser vi utifrån det hur vi går vidare, men just nu är det såhär och inget jag kan ändra på!
Konstantina

2014-02-08 | 14:28:11
Kimmie säger:

-Johanna!

Det känns som att din kommentar är minst sagt opassande om man vill ha ett svar överhuvudtaget.
Jag personligen skulle aldrig besvära mig med att besvara diverse "Nicke Nyfiken" frågor till någon med den attityden.
Främst för att det lyser irritation/ missunnande igenom vartenda ord du skrivit men egentligen mest för att du inte ens orkade dölja det.
Lyckligt nog är det inte min blogg du följer och därav inte heller mina regler.

Man skulle förvisso kunna tycka att: "det är internet och väljer man att skriva om sitt liv så får man helt enkelt finna sig i ett par osköna kommentarer ibland.."
Fastän man som individ valt vad man vill utelämna och inte, en blogg innebär inte nödvändigtvis totalt blottande av någons privat liv såvida inte denne någon vill det.
Men jag känner litegrann att du kanske vill ha Nikos telefon nummer och ifrågasätta huruvida han finner det okej att hans flickvän är i Sverige titt som tätt?
Trots att han är en vuxen människa som ihop med sin partner tar vuxna beslut som du väljer att ifrågasätta.
För det spelar väl ingen roll att hon även är halvsvensk och har sin familj, vänner och en massa annat som också betyder något här?

Kärlek löser inte alltid tid och plats för människan.
Många av alla livets måsten innebär ibland hinder ifrån det man egentligen älskar allra mest.
Och även om man älskar och respekterar varann mer än väl är det inte alltid nyckeln till en perfekt tillvaro såvida inte livet bjuder på enbart enkelhet och därav är lösningen på alla vardagliga problem som vi alla ständigt måste handskas med.
Kanske inte du själv iom att du inte tycks se dilemmat här.
Ett tips är dock att du fortsättningsvis visar hänsyn när och om du skall kommentera igen, för det är lätt att verka iskall när ingen vet vem man är.
Frågan är om du hade ställt samma frågor, på samma sätt till Dina mellan fyra ögon?
Jag hade aldrig gjort det med någon jag inte känner.
Jag gissar på att du inte heller hade gjort det.

Fred ut!


2014-02-09 | 00:51:54
Joy Wagner säger:

riktigt fina bilder!!


smått avis med ha de super bäst och hälsa la från mig!

Tycker man om smaskiga små skönhetstips av en frisör och fransextesionist?
Kika gärna in och följ min blogg på bloglovin http://www.msjoywagner.blogg.se
skriver om att från min vardag till skönhetsoperationer.

Puss & Kram Take Care

Svar: Tack så mycket vad snällt :)
Konstantina

2014-02-10 | 11:42:32
Bloggadress: http://msjoywagner.blogg.se
Natascha säger:

Haha vem är den här bittra Johanna undrar jag :) lite små avis och missunnsam

2014-02-11 | 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback