2 februari 2014

God morgon! Tvingade  mej nästan upp för en stund sen, måste ner i tvättstugan om en lite stund. Vi har SÅ MYCKET tvätt. Även fast det är jobbigt att springa upp och ner i några timmar så är det skönt att man får allting tvättat. 
 
I förrigår var det ju Frozen premiär. Innan filmen var vi hemma hos kusin Jessica och åt. Vi gjorde egen pizza, sen tog vi bussen till hötorget. Vi köpte lite roligt i godisaffären som ligger utanför filmstaden, det var verkligen som att vara i ett godisland.
Jag var ju självklart tvungen att köpa "frost menyn", så jag fick en plastsmugg med Olof på toppen. Hahahah!
 
Filmen var ju i 3d och jag var lite skeptisk till det för sist jag var på det tyckte jag att det var jobbigt och distraherande att ha glasögonen på sej, men det gick faktiskt bra. Ett tag glömde jag bort att jag hade som på mej!
Filmen var iallafall jättebra och jag älskar Demi Lovatos låt Let it go som är soundtrack. Så fin!
 
 
 
 
 
Igår var jag hemma hos pappa halva dagen, mina kusiner med barn var där också. Det var jättemysigt. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, lekte med barnen och åt lite lunch. Sen skulle dom ut och åka pulka så då gick jag i väg och fikade med en vän. Våra munnar gick i ett, och vi bara kände hur vi förstod varandra i allt vi sa. Hahah!
 
Sen blev det att titta på melodifestivalen, Elena Paparizou skulle ju sjunga. Och jag tycker att hon var bäst men hon kom iallafall med till andra chansen. Tur det... Nu fick jag ett "im greek and im proud of it" moment hahah.
 
Det blev ett väldigt rörigt inlägg känner jag, men återkommer med lite viktigare saker senare! Så kika in! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback