10 februari 2014

Eftersom att jag inte verkar kunna komma igång ordentligen med träningen så tänkte jag börjar power walka några dagar i veckan. Sen kanske motivationen kommer..
Jag tränade flitigt förra veckan, sen hade jag sån himla träningsvärk att jag knappt kunde sätta mej på toaletten hahahah. Efter det så dog känslan för träningen lite, men jag SKA komma igång.
 
Nu ska tajts och träningsskor på, det blir en rast promenad runt råstasjön eller lötsjön. Får se vart det blir. Vädret är ju ganska med med idag , inget regn.
 
Jag köpte förresten den här "synas" grejen här på blogg.se. Jag har försökt i evigheter men har aldrig lyckats hitta nån ledig dag och tid. Men idag syns jag iallafall där! :) känns lite roligt.
 
Nu ska jag springa iväg innan jag ångrar mej, fy på mej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback