The most wasted days are the ones without laughter.

Heej! Sadar, nu ar jag hemma igen. Eller ja, har varit det ett tag, men jag hade mina kvallssamtal med pappas fru och sen mamma. Det brukar ta sin lilla tid. Vi har alltid jattemycket att prata om.
Sen bestallde jag faktiskt hem pizza, var for lat for att laga mat.
 
Jag var och betalade min mobilrakning for dom hade tydligen stangt av min mobil for att jag var sen med betalningen?! Ehm, det ar nagot nytt dom borjat med har nu. Jag vet att dom ar snabba med det i sverige, men har har dom inte stangt av efter en forsening. Kanske om man ar skyldig tva rakningar. Aja! Ut skulle jag ju iallafall.
 
Sen traffade jag upp en kompis for en fika.
Vi satt dar i nan timme, kanske lite langre och pratade. Men det roligaste var att nar vi kom dit sa sporegnade det, som vanligt nufortiden. Hon hade plattat sitt har innan hon gick ut som nu var helt poffigt och jag hade lockat haret innan som nu blivit alldeles poffrakt med lite vagor. Sju svara ar sag vi ut som. Inte nog med det sa trampade jag i varldens grop fylld av vatten pavagen.
 
Nar vi kommer fram till fiket sa bestammer vi oss for att lamna vara paraplyn i "paraplykorgen", men jag sa till min kompis att egentligen borde vi inte lamna dom for det hander alldeles for ofta att man kommer sen och sa ar det borta. Ah sager hon, vem vill ta vara paraplyn? Aja okej sager jag, men jag knyter ihop vara och lagger dom pa sidan lite undangomda. Och sen tankte vi inte mer pa det... anda tills det var dags att ga. Jag behover inte saga sa mycket, dom var borta! Och jag holl pa do av skratt, for att jag visste det men mest skrattade jag at hennes min. Hon sag ut som en fragetecken och holl pa att borja grata. Tur i oturen hade vi iallafall for det hade slutat regnat for stunden sa vi fick skiljas at och springa at varsitt hall innan det borjade vraka ner igen. Hahahah!
Det later inte sa kul, men vi skrattade sa mycket just sa att vi stod och puttade pa varandra fram och tillbaka.
 
Innanfor dom dar glasdorrarna stod vi och undrade vart vara paraplyn tagit vagen, jakla tjuvar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback