Ny design!

Som ni ser har jag en ny superfin design. Jag har fatt hjalp med det av en snall person som erbjod sej att gora det fint 'hos mej'. Det tackar jag saaaa mycket for. Jag far en helt annan kansla att blogga nu.
Tack!
 
Det har snoat uppe i bergen i natt, darfor det var sa kallt igar pa kvallen. Och aven uppe bland byarna som ligger langt upp. Sag att en kompis la upp en bild pa instagram.
Ska se om jag lyckas fanga det pa bild sen nar jag gar ut, troligtvis svart med min mobilkamera, men kanske.
 
Om jag orkar ska jag ivag till killarna i tatueringsstudion lite senare, annars far det bli i morgon nar jag ska traffa en kompis for en fika. Idag kanner jag mej sa otroligt trott, somnade sent och gick upp tidigt. Trakigt vader ocksa, blir alldeles seg!
Samtidigt blir jag rastlos av att sitta hemma, blir nastan annu trottare av det :/
 
Ah jag vet att min blogg ar trakig och jag har ingen inspiration alls. Maste ta tag i det! Nu med nya fina designen och allt.. kanns bara som att alla bloggar om allt. Skillnaden ar val att jag bloggar fran grekland!
 
 
Hittade en bild pa natet pa hur bergen ser ut nu hos oss;
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback