.

Dalig uppdate jag vet, men det har varit jobbiga dagar. Lite saker som har hant. Saker som troligtvis skulle landa dar dom landat, men jag hade onskar pa ett battre satt.
En sak jag aldrig forstatt ar varfor en person som kallar sej for "kompis" inte beteer sej som en. Har dom aldrig uppfattat inneborden av ordet eller vet dom inte hur man lever upp till det.
 
Jag hade en kompis som jag kant sen jag kom hit nastan. Dvs i 5 ar. Vi jobbade ihop och klickade nastan direkt. Hon har varit den jag kunnat prata med om allt. Alltid funnits dar och sagt kloka ord nar jag behovt dom.
Vi har tyckt och tankt sa lika i allting. Vi har alltid forstatt varandra valdigt bra. Skrattat ihop, varit ledsna ihop. Jag var verkligen glad att jag hade en person jag kunde lita pa har nere.
Anda tills idag..
 
Jag tanker inte ga in detaljer, men sen nar blir en av ens narmaste vanner till ens varsta fiende? Sen nar vill man sina vanner illa? Varfor vill man sara och utlosa problem mellan tva personer. Sen nar slutade vanner vara vanner...
Jag fattar inte riktigt vad som hande pa vagen! Men idag fick jag uppleva en riktig kaftsmall.. den ondaste pa manga ar faktiskt..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback