ÅÄÖ!

Bästa dagen på länge! Ser ni någon skillnad på min text?! Japp, ni ser rätt jag kan skriva å ä ö. Fick hjälp av världens bästa. Om du läser det här så vet jag att du vet att jag är jättemart egentligen. Behöver bara lite hjälp på traven. ÅÅÅÅH! Det känns underbart. Lättare för er att läsa nu också, eller hur? Texterna kanske inte blir lika missuppfattade.
 
Sitter och kollar lite biljetter till min hemfärd i januari. Blir troligvis mellan den 10-31. Tre hela veckor! DET känns också underbart. Inget stress som annars när man ska hinna med allt på en vecka. Min farmor kommer åka med mej så vi måste hitta en smidig biljett, från thessaloniki för aten blir för långt för henne att åka. 
Den bästa jag hittat hittills ar från thessaloniki och mellanlandar i tyskland, men i en timme bara. Det är helt okej!
Ska kika vidare lite, annars blir det den. Riktigt bra pris också.
Usch, jag som är så otroligt flygrädd, jag längtar som bara den men tanken på resan gör mej svimfärdig.
 
Och inte nog med allt så är det soligt idag. Kallt men vad gör det när solen lyyyyyyser! 
Oops! Nu har klockan hunnit bli 15:00 och jag sitter fortfarande i pyjamas!!!! Så mycket för att ta vara pa dagen va!
Hahahah! Äh, jag börjar med det i morgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Ludwig säger:

Härliga nyheter, både med svenska bokstäver och hemresa! :)

Svar: Eller hur? Känns mycket bättre att skriva nu när det ser ut som det ska. Tänka sej att jag var nära att köpa ny dator pga tangentbordet. Tur att det finns kunniga vänner! :))
Konstantina

2013-11-28 | 16:39:58
Johanna säger:

Vem är den där "världens bästa"? Är det samma person som har gjort din header? Jag behöver också hjälp med min nämligen :P

Svar: Header och design fick jag faktiskt hjälp med av en kille jag inte känner som erbjöd sej. Men tangentbordet fick jag hjälp med av en killkompis i sverige :) Vad roligt, bloggar du också?
Konstantina

2013-11-28 | 18:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback