29 november 2013

Herregud redan 29 november! Känns verkligen inte som att det är julafton om mindre än en månad. Helt sjukt vad tiden går fort. Men det är bra, hoppas december går lika snabbt så jag kan få komma hem. Längtar jättemycket!
 
Hade tänkt att skriva igår när jag kom hem från jobbet, men jag slängde mej i duschen, åt min nattmat (som vanligt) och sen var klockan halv 3 och då var jag dödstrött. Ställde kl på 10, hade träff med en tjej angående en grej jag kanske ska jobba med på sidan om. Får se, jag behöver tänka lite på det innan jag bestämmer mej. 
Efter det gick jag en stund på stan, bytte batteri på min klocka, köpte vantar, en handkräm perfekt att att ha i väskan, en t-shirt och ett nagellack. Ja! Från och med idag förbjuder jag mej själv att köpa fler nagellack på ett bra tag.
 
Är inne på att köpa ett par Nike Air Max, hittade ett par perfekta men dom är tydligen slutsålda överallt. Likabra att gå direkt till en butik att titta för jag hittar alltid massa snygga plagg-skor på internet och så är det skitsvårt att hitta sen. Eller som i mitt fall slutsålt! Då blir jag jag som en trottsig 5 åring, surig och ingenting passar. Då vill jag inte ha nånting istället. Hahah!
 
Hur kunde jag missa att Greys avsnittet kommit ut idag, måste sluta nu Dr Avery kallar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback