28 november 2013

Godmorgon! Lange sen jag var uppe sa tidigt. Men aven fast jag inte borjar jobbar forran kl 18:00 sa kanner jag att jag vill hinna gora nanting innan jag ska till jobbet. Annars blir det att man sover bort halva dagen, gar upp ater och gora sej iordning direkt. Nej, nu ska jag bli duktig och ta vara pa dagarna!
 
Lag och kollade pa en dokumentar fran SVT igar, handlar om olika radslor vi manniskor har infor doden. Programledaren visar i olika avsnitt 8 radslor. T ex om ens barn dar, hur vi kanner radsla att se en dod manniska, att dom flesta faktiskt aldrig sett en dod person m.m 
Jattebra ar den, sag det 4 avsnittet. Vet inte riktigt hur ofta dom laggs upp!
 
Pa tal om nagot helt annat sa sag jag pa Tobias (paradise hotel) instagram att han rostade ut Bjorn i dagens parcermoni. FAN ocksa, jag som langtade till att se avsnittet idag.Nu ar det inte lika spannande langre, tragiskt att jag faktiskt fortsatter kolla pa det. Men jag lovar att jag skulle kunna bli kommentator till det, jag ar skitbra pa det, har natt att saga om precis allt. Det skulle allt vara natt.
 
Forresten sa har det blivit svinkallt har, igar kvall holl jag pa att frysa till is. Jag hade hur mycket klader pa mej som helst och anda kande jag inte mina tar nar jag kom hem. Kan ju iof bero pa att jag hade gympaskor, men iallafall. Hej vintern!!!!!! Kan vi inte bara halsa och sen kan du ga igen, jag vill ju sa sommar....... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback