27 november 2013

Hello! Nu ar det sahar att jag maste verkligen rycka upp mej och ta tag i mitt liv. Hahah! Mina dagar borjar se tragiska ut. Somnar seeeeent (eller tidigt) beror pa hur man ser pa det. Sen sover jag i ungefar 12 - 14 timmar, helt avsvimmad. Ater frukost, som beror av valdigt olika saker. Idag at jag t ex chips och sen at jag en macka. Hor ni?!?!
Jag ater chips till frukost!!! I need help hahah.
 
Nu har jag precis duschat och ska snart gora mej i ordning, ska namnligen gora en sak idag. Ganska spontant skulle jag saga. Bestamde mej igar och i eftermiddag ar det dags. Kan ni gissa vad? Inte sa jattesvart kanske. Men ni far se senare.
 
Sen ska jag storhandla. Gud vad trakigt, eller njae det ar kul men inte ensam. Jag gillar att ha sallskap och hjalp att bara alla kassar for det blir oftast ganska mycket. Men det ar kul nar det ar klart och man ar hemma. Jag behover en liten pafyllning av mina "godsaker" och sjalvklart massa annat. 
 
Idag har en ny animerad film premiar i USA, Frozen. Har den premiar i sverige idag ocksa? Det lar ta ett tag innan den kommer hit till var lilla stad. Men den verkar sa sjukt rolig. Jag alskar ju animerade filmer, min humor rakt igenom. Jag kan se dom om och om igen!!!
 
Kikar in lite senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback