26 november 2013

God morgon! Herrgud vad jag kan sova lange, jag vet inte vad det ar for fel pa mej. Vaknade nyss, men kanner mej fortfaranade helt slut. Ogonen svider och kroppen protesterar mot att ga upp.
Maste ga och kopa frukost! Annars far jag ata hamburgarbrod... njae, det later inte sa lockande. Men inte att ga ut i regnet heller..
 
Igar kvall kollade jag pa film, alltid pa Dreamfilm.se, LOL med Miley Cyrus. Tyckte inte den var speciellt bra, helt vanlig och riktigt forutsagbar film. Man visste exakt vad som skulle handa och hur den skulle sluta. Sen tankte jag se nagra avsnitt av Family Guy, men avsnitten kandes sa trakiga att jag lat som spela och plockade i rummet samtidigt. Hahah!
 
Ah vad jag onskar att dom hade delivery pa frukost just nu, jag orkar verkligen inte ga och handla, men det ar mer an frukost som saknas sa jag maste verkligen. Tur att det ligger relativt nara, da det ofta blir tungt, speciellt nar man maste halla alla pasar i ena handen och halla paraplyt i andra. Det gor mej pa riktigt daligt humor, armen gar nastan av innan jag kommit hem. 
Sen ska jag tvinga mej upp till tatueringsstudion idag, fast det regnar, snoar eller vad det vill. Jag maste komma ut idag, har kan jag inte ligga och gomma mej for vintern.. aven fast jag garna skulle ga i ide under vintern, helst flytta till varmare bredgrader. Oj vad jag klagar, marks det att jag gillar det?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback