22 november 2013

Ah vilken treeeevlig dag det har varit. Forrutom att jag fortfarande har riktigt i ben och fotter efter gardagens jobb (valde som vanligt helt fel skor), sa har dagen varit sa mysig.
Traffade en van vid 13:00 for en fika. Sen gick vi vidare och drack tva glas vin och bara pratade och pratade. Jag har saknat det SA mycket att bara lyssna och att nan lyssnar pa en. Prata med en person som verkligen bryr sej om det man sager. Som inte kanner nan i min omgivning och kan doma pga det. Bara lyssna och ge tydliga rad.
Hon kunde inte valja en battre tidpunkt att komma tillbaka!
 
Hon hade med sej lite klader till mej som mamma skickade ner. Tre stickade trojor och ett par jeans. Tyvarr var det fel jeans, men det gor inget!! Det gar bra med dom har med... 
Skont med lite tjockare trojor nu nar det borjat bli riktigt kallt. hade garna haft min dunjacka ocksa, men an salange funkar det med en varm troja och skinnjackan.
 
Skulle egentligen till stan idag och kika lite i affarerna men efter varat pratmaraton sa var jag trott och vralhungrig sa jag akte hem. Hade varit skont att fa alla arenden gjorde idag sa jag slipper ga upp tidigt i morgon bitti, men jag var helt slut. Sa ja, det blir vackarklocka i morgon..
 
Jag har forresten kollat lite pa Paradise Hotel, mest for att jag laser Paulinas blogg om jag ska vara arlig, haha.
Usch och fy sager jag bara och det ar bara borjan nu... man vagar knappt tanka pa vad som kommer ske lange in i programmet. Pinsam underhallning med en stampel som kommer sitta hart tror jag.... 
 
 
 

Kommentarer
Belinda Breed säger:

Haha, paradise hotel har jag missat, är ganska glad för det tror jag :)

Svar: Hahah ja jag sag forsta avsnittet och kande direkt att det inte ar nanting for mej. Som sagt mest for att jag var nyfiken pa Paulinas deltagande.Nej det ar inget program att hurra for direkt!!!
Konstantina

2013-11-22 | 18:58:52
Bloggadress: http://belindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback