21 november 2013

God morgon! Gud vad jag har sovit lange, jag somnade iof lite innan 03:00 och vaknade 12:45 av att telefonen ringde. Annars hade jag nog sovit fortfarande. Herrgud vad det regnar ute, det ar helt sjukt. Det ar som att nan haller en pool eller ett av rakt ner i marken. Hoppas det slutar till i eftermiddag eller iallafall lugnar ner sej, annars blir det svart att ta sej till jobbet...
 
Igar var jag hemma heeela dagen, det var sahar fint vader da med sa da stannar man garna inne. Stadade rummet, fixade klader som lag lite overallt och hangde upp nya gardiner. Pa kvallen sag jag tva filmer fran filmserien Fjallbackamorden. Jattebra filmer for er som gillar spanning, mordutredningar med detektivkansla.
 
Jag har kommit i en period da jag inte kanner mej speciellt hungrig, magen kurrar men det ar som att det sager stopp. Allt efter kaoset utbrot, kanner fortfarande en oro som gnager och varje sekund vantar jag fortfarande pa att telefonen ska ringa. Nanstans kanns det som att det lugnande ner sej for fort.. eh, jag kanske ska vara glad for det, men det kanns som att det ar natt som inte stammer.
 
Ikvall jobbar jag som sagt och jag har verkligen inte lust alls idag. Jag brukar tycka att det ar roligt att ga till jobbet, men idag nar min magkansla sager att det sakert inte ar over och huvudet gar pa hogvarv sa kan jag inte koncentrera mej. Kommer vilja kolla min mobil stup i kvarten och se om det fortfarande ar lugnt. Vad ar det man brukar saga, lugnet for stormen....
Ah! Forhoppningsvis inbillar jag mej bara, just for att jag ar radd for att dom har tjejerna kan komma pa och gora vad som helst.
 
Hahah, jag kan babbla hela dagen om det har. Men nu ar det dags att sluta!
Hoppas ni har battre dagar an mej, med mindre drama och mer sol
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback