20 november 2013

Jag ska forsoka lagga kaoset bakom mej, sa gott det gar iallafall. Finns inte sa mycket mer att gora. Men nu har jag verkligen insett att jag inte har nagra vanner har nere. Ingen bryr sej pa riktigt! Det gor riktigt ont, jag kanner mej sa otroligt sviken och ledsen. 
Att man vill andra sa illa, jag kan inte forsta varfor. I vart fall finns det verkligen ingenting den har personen kunnat fa ut av det. Sa varfor..?
 

Hur som helst sa har mina dagar sett ut som kaos. Jag har inte gjort speciellt mycket, mitt huvud har gatt pa hogvarv, mina nerver har varit nara att brista och hela jag har kant mej som en levande dod. 
Jag har kant mej som en annan person, jag har aldrig velat sla nan, men igar ville jag sa garna bara fa ur mej min ilska. Missforsta mej inte, jag ar inte san som person. MEN i det har fallet skulle vem som helst vilja sla skiten ur den.
 
Det har regnat i tva dagar och varit kallt. Var ute en stund igar och sen var jag hos frisoren. Behovde komma ut och tanka pa annat! Det var riktigt avkopplande, men sen slog mej verkligheten igen. Varje sekund kanns jobbig, att telefonen ska ringa och att det har hant nanting nytt. Varje minut som gar utan att telefonen ringer kanns bra.
Hoppas att det fortsatter sa! Jag orkar allvarligt talat inte ta det mer. Igar var jag sa otroligt nara pa att bestalla en biljett och komma hem, ifran alla och allt skitsnack!
Men sen tankte jag till, att jag ska inte behova fly. Den som snackar skit och oppnar sin mun i fel lagen, till fel personer, om fel och oklara saker, DEN ska akta sej. 
 
What goes around, comes around..
 

Kommentarer
ems säger:

så fin du är!

Ang. inlägget så har jag lärt mig att allt eftersom tider går så visar människor bara ens rätta jag mer och mer, så är det så att en "vän" sviker dig eller börjar snacka skit om dig, så är det ingen människa du behöver. Det är sorgligt och tungt, när man trott sig känna folk som sedan visar en helt annan sida men ens sanna vänner är de enda man behöver i långa loppet.

Hoppas "kaoset" lägger sig för dig!

Svar: Tack sa jatte mycket for dina fina ord finaste du! Ja det ar riktigt synd att man ska behova ga igenom sa mycket innan man forstar vilka man har att gora med. Tyvarr sa gor dom det bara varre for sej sjalva. Att man inte skams att betee sej pa det sattet.. men vissa har det tydligen till vardag att hitta pa och vilja forsora for anda. Sa synd!!

<3
Konstantina

2013-11-22 | 15:28:23
Bloggadress: http://emsfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback