Memories!

Tycker ni också att det är kul att öppna upp gamla mobiler och kolla igenom gamla bilder man glömt bort att man har? Det gjorde jag idag. Jag har två mobiler just nu, min Iphone är fortfarande låst i några månader till så den använder jag bara till internet och som kamera. Använder min Sony Eriksson Xperia till samtal och sms.
Men det bestämde sej för att inte funka i morse så jag har fått öppna upp en gammal Nokia E66 nu ikväll. Massa gamla bilder, som flesta är inget att ha men jag hittade på två bilder på mej och Nikos från 2009 när vi var på Zakynthos. 
 
 
 
 
Vi ser så små uuuut! Speciellt Nikos. Men det är ju trotts allt nästan fem år sen. Så det är klart man förändras..
Fast jag känner att jag ser likadan ut faktiskt. Jag vet inte, men det känns som att jag sett likadan ut sen typ 9an. Äh, jag vet inte kanske jag som inte ser ordentligt hahah.
 
Nu ska jag försöka sova för annars är det jag som gråter i morgon bitt igen när klockan ringer.
Goodnight.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback