Legend says, If you can´t sleep at night it´s because you´re awake in someone else´s dream.

Kom hem från jobbet för nån timme sen. Åt lite och tog en dusch i vanlig ordning, det trevliga var att när jag skulle gå in i badrummet och tända lampan så sa det poff, ingen lampa. Fick duscha i mörkret med öppen dörr. Tur att det bara är jag och mina farmor här nu. För jag kan absolut inte sova om jag inte duschar efter jobbet, hur mycket klockan än är, även fast ögonen går i kors.. hahah, ingen tvångstanke utan mer att jag inte kan komma till ro. Kan inte slappna av.
 
Idag har det varit lugnt på jobbet, iallafall mellan 18 - 23.. sen var det fullt i baren. En kompis kom förbi med sina systrar så sista timmen gick väldigt fort. Till skillnad från igår så hade jag riktigt kul ikväll. 
Nu är jag ledig i morgon men det gäller att samla krafter till lördagskvällen... herregud vad vi kommer att ha att göra. Men det blir nog bra och förhoppningsvis bara kul.
 
Nej nu gick jag från pigg till dödstrött! Ska försöka komma upp i skaplig tid i morgon också, inte sova bort halva dagen. Dålig vana att starta dagen vid 13 varje dag. På tal om 13 så är det fredagen det 13e nu.... oooooou ;)
Fast i grekland har dom tisdag den 13e som otursdag, typiskt grekland att inte dela sånna dagar med resten av världen, vi bara mååååste vara egna i allt! Men så är det, först och bäst i allt och självklart har allting sina rötter i grekland. Språk, ord och traditioner! 
"Tell me a word, aaaaany word and I´ll show you that the root of that word is greek" !
 
GODNATT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback