Keep your head up, keep your heart strong.

Sådär! Nu har jag precis klätt på mej, sminkat mej och fixat till håret som såg ut som en ruffsboll. Vet inte riktigt varför. Jag sov liksom i fläta för att det inte skulle bli tovigt. Men det var ganska lätt fixat så det tackar jag för. 
Ska iväg och träffa en kompis nu och sen ska jag förbi mitt jobb och planera tider och dagar inför veckan som kommer. Den kommer bli ganska intenvis, en tjej som ska vara borta hela veckan så jag kommer få köra hennes pass och mina. Men det klarar jag absolut!! 
Jättebra med lite extrapengar för sverigeresan som närmar sej.
 
Idag har vi jättefint väder faktiskt, verkar som att att blåste bort med den starka vinden igår. Sol och inte ett moln på himlen. Underbart!
Jag skriver mer när jag kommer hem igen för nu är kl kvart i och jag kommer komma sent som vanligt!!!
Slänger in dagens instagrambild...
 
 

Kommentarer
Johanna säger:

Du är så snygg! Lucky you :)

2013-12-05 | 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback