Get to know me! ;)

10 saker du vill göra innan du dör:

1.      Gifta mej och skaffa barn.

2.      Känna mej trygg och lycklig i det jag gör. Att se tillbaka på livet och vara stolt.

3.      Att ge mina framtida barn ett tryggt och bra liv. En bra framtid.

4.      Att få jobba med nånting som kombinerar hobby med jobb. Någonting eget!

5.      Att få designa och inreda hus/lägenhet precis som jag vill ha det. Stilrent, lyxigt och mysigt. Ett hem från hjärtat!

6.      Adoptera hemlösa djur

7.      Resa. Gärna bila genom europa

8.      Sjunga på en stor scen utan publik bara för att få känna hur det känns.

9.      Skulle vilja gå en fotokurs

10.   Nr 10 behåller jag för mej själv ;)

  9 saker om dig själv:

1.      När jag var liten var jag jätteblyg och pratade nästan ingenting. Nu är jag precis tvärtom.

2.      Jag är väldigt naiv och litar lätt på folk. Vilket kan vara en dålig egenskap ibland.

3.      Jag hatade mitt namn när jag var yngre. Och undrade varför jag inte kunde få ha ett ”normalt” namn.

4.      I sverige känner jag mej lite mer som en grekinna och i grekland känner jag mej mer svensk.

5.      Jag har svårt att känna mej nöjd med mitt yttre. Skulle vilja gå upp några kilo.

6.      Jag är väldigt känslig. Blir lätt ledsen och sårad. Stänger ofta inne känslor tills jag exploderar.

7.      Jag har dansat i många år i mitt liv och ångrar idag att jag slutade med det.

8.      Jag älskar att sjunga och spexa.

9.      Jag älskar Disney och animerade filmer.

8 sätt att vinna ditt hjärta på:

1.      Genom att vara sej själv

2.      Var ärlig

3.      Visa respekt

4.      Komplimanger som har med min personlighet, inte nån dålig raggningsreplik.

5.      Få mej att skratta och ha kul

6.      Få mej att känna mej trygg

7.      Minnas småsaker, visar att du lyssnar ochär intresserad.

8.     Att alltid finnas till hands.

7 saker du ofta grubblar på:

1.      Livet/framtiden.

2.      Kärlek

3.      Döden

4.      Vad jag vill jobba med

5.      Varför internet har blivit så beroende framkallande.

6.      Vad jag borde sagt i vissa situationer

7.      Varför saker aldrig blir som man tänk sej

 

6 kändisar du tycker är snygga:

1.      Mariano Di Vaio

2.      Jesse Williams (Greys Anatomy)

3.      Paul Walker

4.      Jessica Alba

5.      Scarlett Johansson

6.      Beyonce

 

5 saker du aldrig skulle vilja göra:

1.      Förlora någon jag älskar

2.      Döda någon

3.      Om det gick skulle jag aldrig flyga flygplan

4.      Såra någon

5.      Skulle aldrig vilja vara ensam

4 saker du köpt den senaste månaden:

1.      Kläder

2.      Smink

3.      Mat

4.      Julgran

3 sätt att få dig le/skratta:

1.      När  någon säger nånting roligt eller när någon annan ler. Då smittar det av sej.

2.      Gör mej lycklig, då ler mitt hjärta.

3.      Kittla mej, hahah!

2 gamla favoritlåtar:

(svårt att välja, har massor)

1.    Totally clips of the heart – Bonnie Tylor.

2.    Celine Dion – A new day has come

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback