Christmas lights all around town.

Nu är jag hemma igen! Fy vad kallt det är ute, jag höll på frysa ihjäl. Nej, när jag åker hem nu så ska jag se till att få med mej min varma dunjacka. Det jag har här är varm, men alldeles för kort för att värma ordentligt.
 
Var och fikade på ett ställe som ligger på "shopping gatan" mitt i stan, enligt mej har det här stället alltid finast julpynt. Iof gör dom samma sak varje år, men det förstår jag eftersom det är så fint. Tog en bild men det gör sej inte rättvist alls, ser mycket mörkare ut än vad det egentligen är. Ska försöka få till en finare bild nåndag. Men det var så mycket folk som stod i gången när vi skulle gå så jag ville inte ställa mej och fota.
 
Efter det gick jag förbi jobbet för att se hur schemat ser ut för nästa vecka. Måndag, onsdag, torsdag, lördag och söndag jobbar jag kväll. Lite jobbigt med så mycket kvällar, men jag tackar absolut inte nej till att jobba. 
Tydligen så blir det kväll nu på söndag också istället för 10 - 18...
 
I morgon ska jag upp till stan till en nu butik som öppnat, en Mac liknande butik med bara nagellack och smink! Heaven or what?! Så det det måste jag verkligen kolla.
Sen blir det väl en runda i dom andra affärerna också, iaf Bershka, Zara, Pull and Bear och BSB. Borde kolla efter skor också. Hoppas bara vädret håller i sej. Ingen vidare lust om det regnar!
 
Nu tänkte jag lägga mej i sängen och titta på nån bra film. Igårkväll kollade jag på Grown ups 2, inte riktigt min humor eller typ av film. Men den var helt okej.
 
Godnatt!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback