Being brave means doing what you are afraid to do

Sådär, nu är jag klar för en liten shoppningrunda. Tycker alltid det är så jobbigt att tänka ut vad man ska ha på sej för att det ska vara smidigt och lätt att kuna prova kläder. Jag tycker det är så jobbigt nu på vintern när man måste ha 1000 plagg på sej för att inte frysa.
Hur som helst så ska jag iväg och förhoppningsvis så kommer jag hem med ett par nya skor iallfall.
Prio ett är ett par varma som är bra i både kyla och regn och prio två är ett par snygga och bekväma gympaskor.
Vill ha air max, så jag måste hitta en färg jag vill ha och matchar dom flesta fägerna på kläderna jag använader.
 
Kollade på halva Paradise Hotel avsnittet, får se resten sen. Fan jag blir så irriterad på att folk måste kommentera direkt om vem som åkte och allt som hände. ÅH! Självklart vet jag redan exakt vad som kommer hända i dagens avsnitt. Men jag tittar iallafall! Hahahah pinsamt program eller inte, nu är jag fast!
 
Dagens i närbild,
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback