9 december 2013

Nu har vinterkylan slagit till ordentligt hos oss också, jag vet inte riktigt hur många grader det är men det är KALLT!
Måste verkligen se till att få med mej min dunjacka från sverige när jag kommer. Jag får resa i skinnjacka och massa tröjor så jag kan ha den på mej på resan tillbaka.
 
Igår slutade jag vid 01.00, jag frös t om inne på kvällen så när jag kom ut i en tunn kofta, en liten minidunjacka och converse så höll jag på att frysa ihjäl. Det är ungefär 200 meter till stället jag brukar äta på och till taxistoppet. Men tro mej det kändes som 200 km i kylan...
Idag lär jag inte komma ifrån så tidigt för måndag och onsdag har städerskan ledigt så då måste jag sopa och torka golvet, det tar sin lilla tid. MEN jag ska ha långärmad tröja och två koftor med mej, hahahah!
 
Måste göra nånting att äta nu och sen forhoppningsvis hinner jag vila en stund innan det är dags att göra sej i ordning för jobbet. Jag är som en tickande väckarklocka som ringer kl 12 varje dag, jag kan liksom inte gå upp tidigare, jag är heeeelt slut!
 
 
 
 

Kommentarer
ems säger:

Wow vilka fransar :)

Svar: Tack så jättemycket!!! Men du har ju världens finaste fransar :)
Konstantina

2013-12-11 | 12:26:38
Bloggadress: http://emsfamily.blogg.se
! säger:

Är inte det där lösögonfransar? Dom ser inte likadana ut som på andra bilder du lägger upp. Dessa ser mer "fake" och jämnare ut.

Svar: Heh, jo jag testade att ha det, en kul grej bara men det är ingenting för mej!
Konstantina

2013-12-17 | 08:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback