8 december 2013

God morgon! Idag är en sån dag hemlängtan tar över lite grann... att vakna hemma i min säng, äta frukost med mamma. Och sen träffa mina underbara vänner!
Dom flesta dagarna känns det bra, men ibland kommer dom här dagarna då jag önskar att jag kunde knäppa med fingrarna och vara hemma.
Att jag fortfarande inte bokat någon biljett känns jobbigt, jag känner mej stressad och rädd för att det inte kommer bli av. Jag vet att det blir av, det måste det av olika anledningar.. men jag vill bara få det gjort nu nu nu.
 
Kl 18 jobbar jag, efter att inte ha jobbat på en hel vecka känner jag mej latare än nånsin att gå till jobbet. Jag har tröttnat på springa på cafe. Jag vill göra något annat, men vad? 
Jag känner mej irriterad och allmänt grinig, just för att jag vill så mycket mer, så mycket annat. Jag är redo för något nytt. Men vad? 
Många frågor men inga svar...
 
Ska klä på mej och komma iväg en stund innan jobbet, det är fint väder så det är positivt.
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback