7 december 2013

Nej jag gick inte upp nu! Jag fick ett ryck när jag gick upp och var tvungen att städa mitt rum. Herregud, hur lyckas jag ha halva garderoben hängandes över sängkanten. Det är nog en nackdel med att ha en stålsäng med gavel i änden av sängen. Så lätt att bara slänga alla kläder där man man kommer hem.
Sen slängde jag lakanen i tvättmaskinen, dammade och damsög golv och mattor.
Skönt att ha det gjort nu inför jobbveckan!
 
Igår var vi ute en stund på kvällen det blev inte så sent, Nikos kom och sov hos mej och gick nångång i morse. Jag var så trött när jag tvungen att gå upp och låsa dörren att jag kommer ihåg att jag sa "gå fort nu så jag inte hinner vakna till för då kommer jag inte kunna somna om" ahahah! Shysst!
 
Min biljettjakt fortsätter, har hittat en som jag vill boka men det blir hela tiden nått fel på sidan när jag kommer till betalningsdelen. Jag blir tokig!!!!
Ska jag behöva betala 10.000 kr för en biljett liksom. Det vill jag verkligen slippa. Jag vet inte om det är smartast att kolla innan eller efter jul. När brukar det vara bäst? Nån som vet?
 
Lördag idag och i morgon åker Nikos tillbaka till Korfu. Herregud vad fort veckan har gått. Men nästan all tid har gått åt vår nya bil. Fixa det ena, fixa det andra. Tvätta hela bilen invändigt inkl. säten. Så i en dag satt vi med påsar, japp det var ytterst trevligt. Så ja, dagarna har flygit förbi....
 
Här är tre bättre bilder på hur vårt rum såg ut för några dagar sen;
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback