6 december 2013

Hej på er! Hann inte skriva innan jag sprang iväg tidigare. Fattar inte hur jag kan sova så mycket. Hur mycket sömn är egentligen sunt? Hahah! Jag gick upp halv 12 idag och jag känner mej redan trött.
 
Igår var vi på IKEA för jag skulle köpa en ny spegel. Och när vi betalar i kassan ser jag att dom fått in lösvikts godis. Jag tror hela stället hörde mitt glädjerop. Så det blev godis, pepparkakor och ballerinakakor såklart. ÅH! Det känns så bra att jag kan åka dit och köpa lörsdagsgodis alla dagar i veckan om jag känner för det. Synd bara att dom inte hade mer lakrits och persikor.... men jag nöjer mej med et här också.
 
Sen var jag faktiskt och julshoppade lite. Jag vill inte ha nån stor gran så jag hittade världens sötaste på 30 cm som jag valde att klä i vitt och en liten ljusslinga. Bara en stjärna som saknas nu, den vill jag ha i guld. Och så köpte jag en ljusstake till fönstret men den har jag inte satt upp än faktiskt. Det blir dagens projekt.
 
   
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback