5 december 2013

Jag hörde att det snöar hemma i sverige. Usch! Nu är vintern veerkligen här. Det kommer säkert vara dåligt väder när jag kommer hem också, säkert nån snöstorm i europa som vanligt när jag ska ut och flyga.
Här har vi sol idag också, inte så jättekallt men det är nog till solen går ner, sen blir det iskallt igen.
Längtar faktiskt liiiite efter sverigevintern, att sitta hemma och dricka glögg och äta lussebullar, papparkakor.. 
 
Har inte varit uppe i stan än, jag tar det i eftermiddag istället. Orkade inte gå upp ur sängen i morse när jag vaknade så jag somnade om och gick upp kl 12.00 =)
Nu ska jag äta lunch och sen gå upp och kolla hur jag ska göra med en mobilräkning som sägs inte vara betald.. har inget kvitto kvar men jag har ett sms jag fick efter betalningen så det borde ju funka.
 
Ha en bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback