25 december 2013

God Jul! Lite sent för alla i sverige, men i grekland firar man jul idag. Har inte uppdaterat för att jag har jobbat. Igår började jag kl 12:00 på dagen och kom hem vid 03.00 på natten. Hela grekland firar dagen innan julafton med vin, sprit, souvlaki och musik.
På schemat jobbade jag 12-21 men det gick ju som det gick att komma ifrån då. Men det gör inget, vi hade så roligt. När alla gått satt vi alla fyra tjejer och drack drinkar och hade riktigt mysigt.
 
Så som ni ser så ser inte mitt julfirande ut som "alla andras", om man kan säga så. Den 31 december väntar samma sak, om inte värre. Jag vet inte om jag längtar, vi hade kul men det är så otroligt påfrästande och tröttsamt. Speciellt när folk druckit lite för mycket, dansar överallt, puttas.. ja, det är inte lätt då! Humöret hänger på en tunn tunn tråd under vissa timmar, men man biter ihop...
 
Ikväll jobbar jag mellan 21-01 så det är okej. Kommer vara lugnt ikväll sa dom, hoppas på det så jag kan gå ut en stund efter jobbet idag. Nu ska jag gå upp och äta nånting, har inte orkat göra det än.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback