22 december 2013

Heej! Jag är jättedålig på att uppdatera bloggen. Men jag känner att jag inte bara vill skriva massa strunt och tråkiga saker. Dagarna ser oftast likadana ut och då blir det lätt tjatigt.
Jag kom hem från jobbet för nån timme sen, är helt slut. Vart ute igår och var inte hemma förrän kl 05.00 och kl 09.00 ringde väckarklockan.
Men det gick faktiskt bättre än jag trodde att komma upp. Men nu känner jag att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.
Fick se schemat för nästa vecka ocksåm tydligen ska jag bara jobba den 24e och den 29e, kul när man man bett om fler dagar inför ledigheten. Men jag orkar inte hålla på tjaffsa utan hoppas på fler dagar under nyårs veckan istället.
 
Gud jag orkar inte ens trycka på tangenterna nu efter att ha duschat och ätit. Jag ska faktiskt sätta på nån film och vila en stund. Jag är ledig i morgon så jag får ta en rejäl sovmorgon :) 
Grekiska julen är ju den 25 december och då är jag ledig! Trodde jag faktiskt inte att jag skulle vara, så det är kul. Kanske jag och Nikos kan hitta på nånting roligt när han kommer.
 
Nu kom jag på hur mysigt vi hade det på santorini för några år sen, det var vår första semester tillsammans.
Så tråkigt att vi inte tog bättre och fler bilder. Här är några jag hade kvar i datorn!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback