21 december 2013

God morgon! Igår blev det ganska sent. Somnade halv 7 i morse, men vi hade riktigt kul. Det var mycket folk, men inte överdrivet. Vi hann ta våra pauser och dansa lite med folket, haha. Vi jobbade tre tjejer, jag och en till jobbade service och den andra stackarn fick jobba i baren. Usch! Vissa människor blir så äckligt irriternade när dom har druckit lite för mycket.
Som jag sagt så kommer det bli mycket sånna här kvällar under två veckors tid nu, det är väl kul ibland men jag vet inte riktigt om jag orkar flera dagar i rad.. hur kul blir det i slutändan? Mer uttjatat skulle jag säga.
 
Idag ska jag inte göra något speciellt nu på dagen, ta det lugnt bara. Ikväll ska vi tydligen ut och äta och lyssna på live musik?! Herregud mina öron kommer börja blöda snart. Folk längtar efter som här dagarna, men jag börjar känna att jag vill att dom ska vara över nu.
 
På tal om något annat så ser det ut som att en bomb har slagit ner i mitt rum igen, det blir så när man inte vet vad man ska ha på sej. Eller som nu när man kommer hem sent så slänger man sakerna lite här och där. Och det ångrar man lite när man vaknar på morgonen. Nu får det se ut såhär, jag orkar verkligen inte städa idag.
 
En bild från igår innan jag skulle gå.. tänk om man kunde känna sej fräsch hela kvällen? Som på filmer!
Nur har jag ändå väldigt tur att ha hittat ett puder som håller sej på plats väldigt bra ändå, så jag ska inte klaga. Film är ju som sagt film ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback