20 december 2013

Mindre än en månad kvar nu.. känns inte så mycket än. Försöker att inte tänka så mycket på det för då går dagarna sakta. Efter nyår är det 18 dagar kvar..
Känslorna är otroligt blandade. Jag är så glad att jag nästa spricker, men sen kommer dagen då man ska åka hem igen och då blir det jobbigare än vad det var innan man kom. Man vänjer sej, och på tre veckor kommer jag verkligen hinna vänja mej vid att vara hemma.
 
Ska försöka ta vara på tiden hemma ordentligt den här gången, nu har jag mycket mer tid än vad jag haft andra gånger jag åkt. En vecka eller 10 dagar hinner man ingenting, man bara yrar runt och försöker hinna med så mycket som möjligt och hinna träffa alla man vill.
 
Idag hade jag frisörtid, vaknade i ett ryck 9 minuter innan min tid. Jag hann precis slänga på mej mjukskläder och springa upp. Hahahah jag hade massa streck i ansiktet av kudden. Snacka om att vara helt borta. Jag var så trött. Kunde som vanligt inte sova igår så jag låg och kollade på film. Men nu är iallafall håret fixat till ikväll, oftast är det jobbigaste momentet att får det att se snyggt ut men samtidigt så ska det inte vara ivägen. Inte ha det i ansiktet när man ska springa och servera..
Ska dra silikondroppar genom lockarna senare när det är dags att göra sej iordning, vill inte att det ska vara så lockigt. Mer vågigt!
 

Kommentarer
Johanna säger:

Hej!
Har du planer redan på vad du ska hinna göra i Sverige? Vilka du ska träff? Vad du ska hitta på?
Jag kan förstå att 3 veckor inte är jättemycket och speciellt inte när dom du träffar antagligen jobbar 8 timmar varje dag? Ska din kille följa med eller åker du själv? Kul för dig att "komma hem" igen :)

Svar: Heej! njae planer har jag inga speciella, sen är det ju vissa som är självklara att jag ska och kommer att träffa. Men vi har inget speciellt planerat! Det blir oftast inte som man tänk sej iallafall så det är likabra att låta bli att planera för mycket.
Ja precis! Vissa jobbar ju vanliga 8 - 17 jobb på vardagarna, men jag har tyr som har två av mina bästa vänner som är mammalediga nu så jag kommer ha massa fint sällskap iallafall. Sen får man träffa dom andra på helger eller efter jobbet helt enkelt. Helt upp till vad dom orkar.

Jag kommer att åka ensam, han blir kvar här pga jobb :) Nästa gång kan han förhoppningsvis följa med.
Det ska faktiskt bli jättekul att komma hem igen..
Konstantina

2013-12-20 | 14:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback