19 december 2013

Heej! Jag har inte sovit till nu om ni tror det, jag har faktiskt varit uppe med tuppen idag. Har jobbat mellan 8 - 14.30, guuuud vilken härlig tid att jobba. Jag känner mej inte det minsta trött. Tycker knappt att jag hann komma dit innan jag skulle gå igen. Önskar jag kunde ha mer av dom här tiderna.
I morgon är det nattpass igen, 20:30 till stängning.. :/
 
Tänkte gå upp till stan i eftermiddag, vill gå förbi Body Shop och köpa en ny hudkräm.. älskar deras dofter. Speciellt White Musk serien. Har alltid haft den "vanliga" white must, men sen kom det ju en ny som heter "smoky rose- white musk" och den är helt underbaaaar. Alla frågar mej vad jag använder för parfym när jag egentligen bara har hudkrämen och body mist. Riktigt fräscht!
 
Har precis ätit en sen lunch och tänkte ta en dusch, såg Paradise-avsnittet igår så nu är det långt uppehåll  till nästa avsnitt. 6 januari!!! Tråkigt! Och ännu värre är att Greys Anatomy inte börjar förrän i slutet av februari. Snacka om lång tid. Så typiskt när det är jul och nyår att allt ska ha uppehåll..
 
Igår var jag ju och fikade med en kompis, på ett fik som har stans finaste julpynt enligt mej. Lyckades inte ta nån bild längre in på stället. Den här tog jag när vi gick så det är liksom åt fel håll. Det ska alltid stå massa folk och då känner jag inte riktigt för att ta massa bilder. Ska försöka nästa gång!
 
 
yesterday..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback