18 december 2013

God morgon! Skönt det känns att komma upp i skaplig tid. Blev lite sent på jobbet igår för en av tjejerna som jobbar tillsammans med mej hade namnsdag och hade bjudit ett gäng. Men det var roligt för mot slutet kunde jag vara med också.
 
Kom hem vid 3 tiden, tog som vanligt en dusch åt, sen var det dags för Paradise. Herregud jag sa precis till mamma i telefon igår att det är inte så mycket "alla är med alla", men det börjar bli mer och mer så nu. Nu har dom ju lärt känna varandra.. nu släpper alla loss verkar det som. Hahah!
Niklas som var så diskret när det gällde det mesta har inom två dagar varit med båda Aina och Mia. Samir som sovit tillsammans med en tjej han påstår vara småkär i hoppar i säng med nån han "hatar" som han beskrev det. Jaaa, precis som dom säger allting kan hända i Paradise Hotel. Min favorit är och kommer alltid att vara Jesper F.
 
På fredag har vi party på jobbet igen. Ett gym som firar 4 års jubileum så det kommer bli grymt tror jag. Vi ska jobba tre tjejer tillsammans då. Det händer aldrig att vi är så många som jobbar tillsammans samtidigt. Men tydligen så kommer det vara myyyyycket folk så vi kommer behöva vara mycket personal.
Julveckan kommer också vara fullsäckad, speciellt dagen innan jul och nyår. Så det är bara att försöka samla krafter så gott det går på dom lediga dagarna. 
 
I eftermiddag ska jag träffa en kompis och ta en fika, det var en tag sen vi sågs så vi lär ju ha mycket att prata om. Efter det ska jag troligvis träffa en annan kompis, en tjej som bodde i sverige i några månader i år men valde att komma tillbaka. Roligt med bra sällskap!
Ska springa upp och köpa bröd nu och sen springa upp till stan och kolla på ett par stövlar jag såg i förrigår, hoppas hoppas hoppas dom är bra jag orkar inte leta skor längre. Snart är ju för sjutton vintern över, hahah nej inte riktigt...
 
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback