17 december 2013

Jag har fortfarande inte orkat komma upp ur sängen. Somnade sent igår igen, men sen blir jag lite extra trött när jag tänker på att jag har en jobbkväll framför mej. Idag känner jag faktiskt att jag gärna skulle slippa jobba. Kör ett extra för en tjej som inte kunde ikväll.
Får inte glömma säga på jobbet att min hemresa blir en vecka senare än sagt också, men det ska väl förhoppningsvis inte vara några problem.
 
Hahah! Vissa människor är så skrattretande. Jag förstår inte hur dom ens tål att se sej själva i spegeln, höra sej själva. Jag har iallafall fått inse att folk verkligen inte vill nån annans bästa. Vad dom än säger så är allting bara på låtsas, ett spel till punkten då det inte gynnar dom längre, då visar dom sitt rätta jag.
Jag bestämde mej väldigt fort att dom personerna vill jag aldrig i hela mitt liv ha att göra med igen. Jag raderade t om deras telefonnummer för att jag vill helst låtsas som att dom inte finns. Inte för mej. Inte i min värld!
Nu har det gått ungefär en månad sen allt hände och vad händer då? Jo jag får ett mess på facebook av en av dom som vill att vi ska ta en fika. Va?! Äckliga, avundsjuka människor. Skojar dom? Aldrig i livet!
Jag raderade det lika fort som jag läste det. Låtsas som att jag aldrig fick det. För mej var det över för länge sen, jag vill aldrig utsätta mej själv eller mina närmaste för sånna människor igen. 
Jag har bara en sak att säga sånna människor och det är ursäkta språket men, dra åt helvete!
 
Jag är väldigt snäll som person, lugn skulle jag väl säga att jag är, inte i alla lägen men i helhet. Jag har aldrig gillat att bråka eller vara osams med någon. Det var det värsta jag visste. Men nu för första gången i mitt liv så känner jag mej stolt och stark igenom allt det här, just för att jag stod emot ensam. Att jag orkade stå på mej och få dom att framstå som små fula råttor. Som har så lite att göra i sina liv, troligtvis inte nöjda med vad dom har att dom måste göra livet surt för andra. Fyfan för sånna människor. Åh jag blir så frustrerad.
Min tystnad kommer ge dom sina svar. Dom förtjänar inte en sekund av min tid. En sak vet jag, att "vänner" som dom vill ingen ha. Punkt.
 
Var tvungen att skriva av mej mina agressioner jag hade efter det där meddelandet. Hahah, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Nu har jag ordnat så att hon inte kan kontakta mej igen iallafall.
Ska ta en dusch och äta nånting, bra tid att äta frukost på..
 
 
"Being honest may not give you a lot of friends, but it will always give you the right ones"

Kommentarer
ems säger:

Gud va sjukt.. va med om precis samma sak! Vissa slutar aldrig förvåna en!

Svar: Nej eller hur? Det är så otroligt frustrerande och skrattretande. Att dom inte skäms! Världen skulle verkligen behöva fler ärliga och snälla människor!
Konstantina

2013-12-19 | 22:55:59
Bloggadress: http://emsfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback