16 december 2013

Herregud vad dagarna går fort. Antagligen för att jag jobbar varje dag.. inte så konstigt kanske, hahah.
Idag är jag ledig och det känns underbart faktiskt. Ska inte göra något speciellt faktiskt, kanske en fika lite senare. Var uppe i stan i morse och köpte ny mascara, puder och ett överlack till naglarna. Sen svängde jag förbi djuraffären och köpte två nya skålar till min lilla älskling för vatten och torrfoder.
 
Jag har äntligen bokat biljett!!!! 18 januari till den 8 februari. Det känns så skönt att det är klart nu, Vi flyger direkt från Aten, ingen mellanlandning. Wohooooo!!!!
 
Ska kila iväg nu, råkade glömma inlägget opublicerat i typ två timmar hahahaha så jag bloggar mer när jag är hemma igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback