15 december 2013

Trött, trött och trött! Det är vad jag känner mej nu. Slutade halv 5 i morse, somnade efter 6 och gick upp innan 10.
Och om två timmar ska jag till jobbet igen. Ögonen svider och fötterna värker, hahah men ska inte klaga. Det var riktigt roligt igår. Mycket att göra men SÅ kul med live musiken. Vi hade sjukt bra stämning!
 
Självklart tog jag inga bilder, hade inte riktigt tid med det. Ända gången jag tog upp mobilen mellan 21.00 och 04.00 var för att räkna ut kundernas nota med miniräknaren. Tiden gick fort, men som sagt vi hade att göra och hade roligt. Vi hoppade in och dansade lite då och då när vi fick nån sekund över.
Det blir mycket jobb fram till hemresan, fyra dagar till i veckan som kommer och sen blir det mycket under jul och nyår också.
 
FY vad trött jag är. Men det känns inte värt att sova en timme, kanske blir värre då.. men jag känner mej verkligen helt slut. Inte i kroppen, men i huvudet och ögonen gör ont. Hur ska jag orka jobba hela kvällen? 
Äh! Jag lägger mej och vilar en stund, jag måste det känner jag. Får se om jag uppdaterar nånting efter jobbet. Beror på tid och ork!
 
Jag och min bästa vän, syster och andra halva. 87-10-28, ditt födelsedatum....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback