13 december 2013

Glad Lucia! Säger man så? Såg att dom flesta gick luciatåg igår på dagis och skolor. Länge sen man själv gjorde det, jag var lucia en gång på dagis, men då var vi typ 4 stycken hahahaha.
Annars har det varit tärna eller tomte! :)
 
Pratar med pappa i telefon, han ska kolla efter lite biljetter åt mej. Hoppas det blir fixat till måndag. Åh jag vill bara åka!!! Nu! Hade kunnat åka tidigare men jag kan inte vara borta under juldagarna och inte under nyår heller, då måste tydligen alla jobba. Men efter den 7 januari kan jag åka när som helst. Och jag ska vara borta i tre veckor! Dom får klara sej utan mej ett tag...
 
Idag är en sån dag då jag längtar hem lite extra mycket igen. Drömde massa konstiga drömmar också, nu vet när man vaknar upp med en konstig känsla i kroppen. Och morgonen går i en bubbla.. usch. Hatar att vakna såhär. Plus att det är fredag den 13e också, vet inte om jag tror på otur just idag bara, det kan ju hända när som helst, men jag måste erkänna att dagen hittills har varit extremt konstig. Känslomässigt!
Jag känner mej arg, ledsen och irriterad! Det är sjukt hur mycket en person kan påverka hur man mår.. hur lyckas dom. Från den ena sekunden till den andra.
 
Nu ska jag tvätta håret i mörkret inne i badrummet, har inte varit ute och köpt en ny lampa än. Gör det sen!
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback