11 december 2013

God morgon! Jag har inte haft nånting att skriva om, det har jag inte nu heller.. dagarna har varit ganska tråkiga med jobb, jobb och jobb. Samma sak gäller idag och i morgon. 
I morgon bitti ska jag träffa en tjejkompis jag jobbade tillsammans med under förra året.. vi har knappt hunnits ses nånting sen jag kom tillbaka nu, jag var ju på Korfu hela sommaren och hon jobbar mycket.
 
Vad mer..? Biljetten är fortfarande inte bokad, med risk att bli tjatig men jag börjar få lite halvt panik. Men det blir nog bra tillslut. 
 
Såg Paradise igår kväll också, hahahah Aina är min favorit och Jesper F. Jesper är så gullig och ärlig tycker jag och Aina hon är riktigt rolig. Hennes kommentarer och hennes sätt att vara, lite vimsig men ändå inte. Hahah underbar! 
Hur många avsnitt är det kvar? Tycker bara att det kommer in massa nytt folk hela tiden.. tråkigt! Jag gillar inte Dorotha och inte Sebastian heller så om nån av dom skulle vinna så blir jag besviken. Sen får vem som helst vinna, no problem ;)
 
Sa jag förresten att jag gick upp 12.40 idag? För att telefonen ringde!! Vaknade halv 9 av att min farmors läkare var här, dom kommer en gång i veckan och kollar blodtryck och kollar så hon har alla mediciner hon behöver. Och hon pratar inte tyst om man säger så, halva kvarteret måste hört henne. Så efter många försök så somnade jag om och vaknade den här fina tiden.
 
Nu ska jag äta frukost! (kl13:30) hahah!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback