Sunday

Sondag och vintertid, jahapp..  fick iallafall sova en timme extra i natt. Har precis tvingat mej upp ur sangen och ska ivag och jobba mellan 10 - 14. Fyra timmar gar snabbt!
Det ska vara fint vader idag men troligtvis blir det regn fr om mandag. NEJ sager jag bara. Jag maste hinna kopa skor innan vintern kommer, ah!
 
Efter jobbet ska jag troligtvis hem till min kusin en stund, hennes don hade namnsdag igar. Har nere firar man namnsdagen mycket mer an fodelsedag. Sa da ska jag dit och ha lite tjejsnack som det brukar bli.
Lillen ar bara 6 manader sa han forstar inte att vi ar dar for att fira honom an..
 
I morgon ar det greklands nationaldag, det betyder rod dag. Alltsa tva dagar utan supermarket och bageri. Smart av mej att inte handla igar, det ar sa typiskt mej. Herregud!
 
Middagen igar var mysig, vi var pa ett stalle som forlange sen var nans hus. Sa det ser ut som ett hem, men ar en resturang. Jattegod mat. Inte grekiskt, mer "svensk" stil pa maten. I like that! Ibland saknar man oljefria matratter hahahah. Far jag riktig hemlangtan kan jag ju alltid aka till Ikea iof.
 
Nu ska jag kla pa mej massa for jag tankte ta moppen till jobbet idag, skont att kunna ga 5 minuter innan hemifran idag. Ha en bra dag sa hors vi senare!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback