Only as much as I dream I can be

Duschat, tvattat haret, plattat haret - check! 
Nu ska jag alldeles strax sminka mej lite och titta i garderoben vad man ska ha pa sej. Ska ut pa middag lite senare, men i vanliga fall ar jag alltid ute i sista sekund. Det betyder att halva (oftast hela) garderoben ligger pa sangen nar man maste rusa ivag i nanting som man egentligen inte trivs i.
Sa idag har jag bestamt att jag ska ta god tid att valja ut kvallens outfit. Antecknar intresseklubben? Bra!
 
Moroccanoil gor seriost under med mitt har. Jag anvander hela serien i vanliga fall men just nu har jag slut pa schampoot. Oljan och inpackningen ar iallafall min raddning. Jag har provat massa olika produkter fran frisorsalonger, men aldrig har jag varit sa nojd och hallt mej till det.
Pa tal om har sa markte jag att min plattang inte blir sa varm som den borde, panik! Pa riktigt! Jag kan inte leva utan min plattang, locktang och min fon. Hahah!
 
Vad ska ni hitta pa ikvall? 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback